Het managen van hybride werken en werken op afstand.
De Corona-pandemie heeft veel werkgevers gedwongen om technologie in te zetten die nodig is om werknemers thuis of op afstand waar dan ook te laten werken. De ervaring heeft geleerd dat je als organisatie en manager er daarmee niet bent. Waarom niet? Omdat je als manager en als organisatie de vraag moet beantwoorden hoe je hybride werken en werken op afstand praktisch gaan managen.
Onderwerpen die bij het managen van hybride werken en werken op afstand vanuit individuele managers en medewerkers en de organisatie als geheel aan de orde komen zijn:
1. De basics – thuiswerkende werknemers managen.
2. Hoe houd je contact met virtuele werknemers?
3, Hoe houd je mensen op afstand verantwoordelijk?
4. Hoe introduceer je werken op afstand?
5. Praktische tips & tricks om het thuiswerken te managen.
Meer: Wat is de digitale economie? & corporate managementboeken zijn uit, corporate management e-books zijn in
Al deze vragen worden in hoofdstuk 5 van dit nieuwe praktische management e-book beantwoord, gecombineerd met veel praktische tips en gratis checklists die je kunt printen en gebruiken:
Bespaar nog meer Euro’s met corporate management e-books in het Engels en management e-books in het Nederlands.
Meer corporate management e-books in het Engels vind je hier.
Meer weten hoe jouw organisatie hybride werken en thuiswerken kan managen?
Stuur me dan nu een e-mail of app me op 06-34387806, dan maken we snel een vrijblijvende virtuele afspraak.
Vriendelijke groeten,
Tony de Bree
p.s.
Laten we contact maken op LinkedIn en volg me op Instagram en op Twitter in het Nederlands: @2urigewerkdag, @wordpresszzpers en @dagboekbankier.