Algemene voorwaarden en restitutiebeleid digitale producten op www.tonydebreeadvies.nl.
Aangezien www.tonydebreeadvies.nl veel niet-tastbare onherroepelijke (digitale) producten zoals e-books en printables aanbiedt, geven we niet zomaar uw geld terug zodra de bestelling is voltooid en het product is verzonden.
Als klant bent u verantwoordelijk voor het begrijpen hiervan bij het kopen van een item op onze site en klanten moeten er zeker van zijn voordat ze aankopen doen. Wij realiseren ons echter dat er zich uitzonderlijke omstandigheden kunnen voordoen met betrekking tot het karakter van het door ons geleverde digitale producten.
We honoreren alleen restituties voor digitale producten in de volgende omstandigheden:
- Niet-bezorging van het product: door een aantal mailingproblemen van uw e-mailprovider of uw eigen mailserver is het mogelijk dat u geen bezorg-e-mail van ons ontvangt. In dit geval raden we aan om contact met ons op te nemen voor hulp. Claims voor niet-levering moeten binnen 7 dagen na de datum van het plaatsen van de bestelling schriftelijk worden ingediend bij onze factureringsafdeling. Anders wordt het product als ontvangen en gedownload beschouwd en wordt er dus geen restitutie verleend.
- Problemen met downloaden en uitpakken: het kan gebeuren dat u problemen ondervindt tijdens het downloaden van het product of het uitpakken ervan. Claims met betrekking tot dergelijke problemen moeten worden ingediend via ons contactformulier. Als u dit niet binnen 3 dagen na de aankoopdatum doet, wordt uw terugbetaling geweigerd.
- Grote defecten: hoewel alle producten grondig worden getest voordat ze worden vrijgegeven, kunnen onverwachte fouten en onaanvaardbare kwaliteitsgebreken optreden.
Lees ook: Wat is de on-demand economie? Wat is de nieuwe normaal economie? en Wat is A La Carte leren?
Dergelijke problemen moeten bij ons worden gemeld via ons contactformulier.
Wij behouden ons het recht voor om de fout of het defect binnen 72 uur te herstellen. Als een tekortkoming is goedgekeurd en we deze niet binnen 72 uur na de datum van de eerste klachtenbrief of enige andere kennisgeving van een klant corrigeren, wordt de klant volledig terugbetaald zonder enige compensatie of vergoeding. OF, naar keuze van de klant, kan vervanging van het product van dezelfde of ongeveer dezelfde waarde worden aangeboden.
We controleren elke ochtend support e-mails (behalve als we op vakantie zijn!) en we streven ernaar om al onze klanten tijdig zeer professionele ondersteuning te bieden. Geef ons 12-24 uur om contact met u op te nemen over het probleem.
We willen u bedanken voor het kopen van onze virtuele diensten en digitale producten en voor uw voortdurende steun!
Als u ons wilt bereiken, stuur ons dan een e-mail via het contactformulier. Doe dat zo snel mogelijk na betaling en wees zo specifiek mogelijk als u een terugbetaling aanvraagt.