Digitale strategie bepalen

must read digital leadership in the online platform economy by Tony de Bree

Digitale strategie bepalen.

In een crisis moet je snel je digitale strategie bepalen en snel je hele organisatie alignen. Dat kun je nu grotendeels zelf met dit complete zelfstudiepakket inclusief ebook, corporate change canvassen en checklists.

Er is een online shakeout aan de gang in de online business wereld van de online platformeconomie. Veel traditionele business strategen adviseren je nog steeds om op de oude normaal manier digitaal leider te worden.

download-696x1042-3

De nieuwe normaal economie

Hybride werken en thuiswerken voor managers en medewerkers

$ 8,99

Inclusief multiple-choice test, en gratis checklists voor managers & medewerkers

Door ‘digitaal marktaandeel te halen’, ‘je digitale concurrenten te verslaan’ , ‘je te onderscheiden van je digitale concurrenten’. Door je eigen corporate online platform te bouwen ‘om de megaplatforms te verslaan’. Tja. Nee dus.

In werkelijkheid zijn er veel betere manieren om je digitale business strategie te definiëren, directe gevechten en concurrentie te vermijden en digital leader te worden in de online platform economie.

Digital strategy mapping. Digital leadership in the online platformeconomy.

Je kunt natuurlijk de traditionele Bokito-manager spelen en proberen de grote grote bestaande spelers te verslaan en een groter marktaandeel te krijgen, maar er zijn in de online platform economy veel slimmere manieren om online het verschil te maken voor een specifieke groep winstgevende klanten. Sommige daarvan zijn ‘miljard dollar digital niches’.

Meer: Wat is fast learning, Management consulting in crisistijd & Wat is een overlevingsplan?

Voor een specifieke digitale groep online klanten in een digital blue oecan, kun je een ‘digital leader’ worden door voor hen het verschil te maken, door unieke digitale klantwaarde te creëren. Door je online te richten op klantinnovatie voor snel betalende nicheklanten in plaats van jezelf constant met anderen te vergelijken en te strijden om ‘marktaandeel’. .Je moet het verschil in het leven van je klanten maken. 

Daar heb je nieuwe eenvoudige modellen en tools voor nodig. En dat is waar dit nieuwe fast learning zelfstudiepakker inclusief premium eBook kan helpen:

paperbackstack-1

Digital Strategy Mapping – Digital Leadership In The Online Platform Economy

$8,99

Inclusief een multiple-choice test, gratis canvassen en een gratis ebook.

Nieuwe tools om voor digitale strategie bepalen.

Je leert welke drie nieuwe digitale klantwaarde disciplines je kunt toevoegen aan het traditionele Treacy & Wiersema model, hoe je je nieuwe digitale strategie in kaart kunt brengen in combinatie met een offline bedrijfsstrategie als je dat wilt en hoe je op die manier echte klantwaarde kunt creëren voor je klanten online en/of offline.

Je kunt de digitale strategie templates in het Engels gratis downloaden en printen (‘printables’) zodat je het verschil kunt gaan maken voor en samen met je klanten in bijvoorbeeld een digitale online blauwe oceaan….en dus directe concurrentie met de gorilla’s vermijden in plaats van directe concurrentie aan te gaan.

Koop dit innovatieve ‘how-to’ zelfstudiepakket voor het bepalen van de digitale strategie voor corporates, startups, scale-ups en MKB-bedrijven met alle canvassen & checklists inclusief een multiple-choice examen etc. nu hier en maak direct een digitaal verschil voor je klanten gedurende en na deze Corona-pandemie.

Hartelijke groeten,
Tony de Bree

p.s.
Laten we contact maken op LinkedIn  en volg me op Instagram en op Twitter in het Nederlands: @ikstartonline@2urigewerkdag@wordpresszzpers en @dagboekbankier.

Bericht bekijken

About the Author: Tony de Bree

Tony de Bree werkte 26 jaar in de financiële dienstverlening, waaronder in corporate venturing, e-commerce & Compliance. In 2001 begon hij naast zijn vaste baan bij ABN Amro online geld te verdienen vanuit huis met e-books & software. Vanaf 2011 is hij zelfstandig ondernemer met zijn virtuele eenmanszaak. Hij helpt executives, zzp'ers, startups, scale-ups en ondernemingsraden met on-demand oplossingen en on-demand digital products om succesvol online te starten, te groeien & te overleven met ICT.

You might like

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is beveiligd !!