[NIEUW]: how-to eBook: ‘Digital Leadership In The Online Platform Economy’

must read digital leadership in the online platform economy by Tony de Bree

[MUST READ]: how-to eBook: ‘Digital Leadership In The Online Platform Economy’.

De concurrentie is hevig in de wereld van de online platformeconomie. Veel traditionele strategen adviseren je om ‘marktaandeel te halen’, ‘je concurrenten te verslaan’ , ‘je te onderscheiden van je concurrenten’ en dat ‘je je eigen online platform bouwen om de megaplatforms te verslaan’.

In werkelijkheid zijn er veel betere manieren om je digitale strategie te definiëren en directe gevechten en concurrentie te VERMIJDEN.

Digital strategy mapping. Digital leadership in the online platformeconomy.

Je kunt natuurlijk de traditionele Bokito-manager spelen en proberen de grote grote bestaande spelers te verslaan en een groter marktaandeel te krijgen, maar er zijn in de online platform economy veel slimmere manieren om online het verschil te maken voor een specifieke groep winstgevende klanten. Sommige daarvan zijn ‘miljard dollar niches’.

paperbackstack-1

Digital Strategy MappingDigital Leadership In The Online Platform Economy

$8,99

Inclusief een multiple-choice test, gratis canvassen en een gratis ebook.

Lees ook: ‘Wat is de nieuwe economie?’, ‘Wat is ‘organisatie-economie?’, ‘Wat is bokito-management?’, ‘E-books schrijven en verkopen’, Wat is een mockup?’ & ‘Wat is een e-cover?’

Voor een specifieke groep klanten moet je een ‘digital leader’ willen worden door voor hen het verschil te maken, door unieke digitale klantwaarde te creëren. Door je online te richten op klantinnovatie voor snel betalende nicheklanten in plaats van jezelf constant met anderen te vergelijken en te strijden om ‘marktaandeel’. .Je moet het verschil in het leven van je klanten maken. 

Daar heb je nieuwe modellen en nieuwe tools voor nodig. En dat is waar dit nieuwe premium eBook kan helpen.

Nieuwe tools om je digitale strategie te bepalen.

Je leert welke drie nieuwe digitale klantwaarde disciplines je kunt toevoegen aan het traditionele Treacy & Wiersema model, hoe je je nieuwe digitale strategie in kaart kunt brengen in combinatie met een offline bedrijfsstrategie als je dat wilt en hoe je op die manier echte klantwaarde kunt creëren voor je klanten online en/of offline.

Je kunt de digitale strategie templates gratis downloaden en printen (‘printables’) zodat je het verschil kunt gaan maken voor en samen met uw klanten in bijvoorbeeld een digitale online blauwe oceaan….en dus directe concurrentie met de gorilla’s vermijden in plaats van directe concurrentie aan te gaan.

Koop dit innovatieve ‘how-to’ eBook met alle canvassen & checklists inclusief een multiple-choice examen etc. nu hier en maak direct een digitaal verschil voor je klanten gedurende en na deze Corona-pandemie.

Hartelijke groeten,
Tony de Bree

p.s.
Laten we contact maken op LinkedIn  en volg me op Instagram en op Twitter in het Nederlands: @ikstartonline@2urigewerkdag@wordpresszzpers en @dagboekbankier.

Bericht bekijken

About the Author: Tony de Bree

Tony de Bree werkte 26 jaar in de financiële dienstverlening bij ABN Amro .In 2001 begon hij naast zijn vaste baan online geld te verdienen vanuit huis met korte e-books. In 2011 ruilde hij de corporate wereld in om zzp'er te worden met zijn virtuele eenmanszaak. Hij helpt corporates, startups, scale-ups , ondernemingsraden en de overheid met on-demand consulting, training, coaching en digitale producten om succesvol AI te kunnen inzetten.

You might like

12 Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is beveiligd !!