[MUST READ]: how-to eBook: ‘Digital Leadership In The Online Platform Economy’

must read digital leadership in the online platform economy by Tony de Bree

[MUST READ]: how-to eBook: ‘Digital Leadership In The Online Platform Economy’.

De concurrentie is hevig in de wereld van de online platformeconomie. Veel traditionele strategen adviseren je om ‘marktaandeel te halen’, ‘je concurrenten te verslaan’ , ‘je te onderscheiden van je concurrenten’ en dat ‘je je eigen online platform bouwen om de megaplatforms te verslaan’.

In werkelijkheid zijn er veel betere manieren om je digitale strategie te definiëren en directe gevechten en concurrentie te VERMIJDEN.

Digital strategy mapping. Digital leadership in the online platformeconomy.

Je kunt natuurlijk aan bokito-management doen en proberen de grote bestaande spelers te verslaan, maar er zijn ook veel slimmere manieren om het verschil te maken voor een specifieke groep winstgevende klanten. Sommige daarvan zijn ‘miljard dollar niches’.

Lees ook: ‘Wat is de nieuwe economie?’, ‘Wat is ‘organisatie-economie?’, ‘Wat is bokito-management?’, ‘E-books schrijven en verkopen’, ‘Wat is een mockup?’ & ‘Wat is een e-cover?’

Voor een specifieke groep klanten moet je een ‘digital leader’ willen worden door voor hen het verschil te maken, door unieke digitale klantwaarde te creëren. Door je online te richten op klantinnovatie voor snel betalende nicheklanten in plaats van jezelf constant met anderen te vergelijken en te strijden om ‘marktaandeel’. .Je moet het verschil in het leven van je klanten maken. 

Daar heb je nieuwe modellen en nieuwe tools voor nodig. En dat is waar dit nieuwe premium eBook kan helpen.

Nieuwe tools om je digitale strategie te bepalen.

Je leert welke drie nieuwe digitale klantwaarde disciplines je kunt toevoegen aan het traditionele Treacy & Wiersema model, hoe je je nieuwe digitale strategie in kaart kunt brengen in combinatie met een offline bedrijfsstrategie als je dat wilt en hoe je op die manier echte klantwaarde kunt creëren voor je klanten online en/of offline.

Je kunt de digitale strategie templates gratis downloaden en printen (‘printables’) zodat je het verschil kunt gaan maken voor en samen met uw klanten in bijvoorbeeld een digitale online blauwe oceaan….en dus directe concurrentie met de gorilla’s vermijden in plaats van directe concurrentie aan te gaan.

Koop dit innovatieve ‘how-to’ eBook met alle canvassen & checklists inclusief een multiple-choice examen etc. nu hier en maak direct een digitaal verschil voor je klanten gedurende en na deze Corona-pandemie.

Hartelijke groeten,
Tony de Bree

p.s.
Laten we contact maken op LinkedIn  en volg me op Instagram en op Twitter in het Nederlands: @ikstartonline@2urigewerkdag@wordpresszzpers en @dagboekbankier.

Bericht bekijken

About the Author: Tony de Bree

Tony de Bree werkte 26 jaar in de financiële dienstverlening, waaronder in corporate venturing, e-commerce & Compliance. In 2001 begon hij naast zijn vaste baan als hybride ondernemer online geld te verdienen vanuit huis als zijn online plan-b. Vanaf 2011 is hij zelfstandig ondernemer met zijn virtuele eenmanszaak. Vanaf het begin van de coronacrisis helpt hij executives, startups, scaleups en ondernemingsraden met digitale producten en online diensten om te overleven, studenten om succesvol online te starten en mensen die hun baan verliezen succesvol ondernemer te worden.

You might like

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Aanbiedingen

NU KUN JE ME GEMAKKELIJK BEREIKEN ...

Hé, het is Tony hier. Wil je mij bereiken en vragen stellen? Gebruik de volgende sociale links en e-mailadres:

Social Media

Neem contact op