Succesvol ondernemen in de betekeniseconomie in crisistijd

Succesvol ondernemen in de betekeniseconomie in crisistijd door Tony de Bree - luisterboek

Succesvol ondernemen in de betekeniseconomie in crisistijd.

De ondertitel van ‘Groeien zonder te groeien’  is ‘Succesvol ondernemen in de betekeniseconomie’.

Definitie van de betekeniseconomie:

De betekeniseconomie is een financieel-economisch systeem waarin het van betekenis zijn, relevant zijn, voor je klanten de basis vormt voor succesvol sustainable ondernemen, sustainable business development en succesvol en duurzaam samenwerken. Waarin je genoegen neemt met voldoende inkomen volgens de SDGs’. 

Meer:  Wat is een impact startup?, Wat is het impact model canvas? & Wat is minimalisme?

Deze definitie staat in ‘Groeien zonder te groeien’. Als werkbaar, praktisch alternatief voor de huidige economie en de huidige manier van ondernemen en voor minimalistisch ondernemerschap.

Een mooi voorbeeld van dat type bedrijven zijn zogenaamde ‘zebra’s’, betekenisvolle startups. Zie ‘Unicorns zijn uit, zebra’s zijn in’ 

Wil je ook leren succesvol te ondernemen in de betekeniseconomie in 2022?

Als je wilt weten hoe jij succesvol online & offline kunt ondernemen in de betekeniseconomie als starter , als zzp’er als consultant, trainer en/of business coach of als oprichter van een impact startup, maak dan nu een vrijblijvende afspraak via 06-34387806 (whatsapp), Skype me via tony.de.bree of email me hier.

Tot snel,
Tony

p.s. Je kunt het luisterboek van ‘Groeien zonder te groeien nu beluisteren via Storytel of het op Managementboek hier aanschaffen en beluisteren tijdens het sporten, wandelen of in de auto of in de trein. 

p.p.s.
Laten we contact maken op LinkedIn  en volg me op Instagram en op Twitter in het Nederlands:  @2urigewerkdag@wordpresszzpers en @dagboekbankier.

About the Author: Tony de Bree

Tony de Bree werkte 26 jaar in de financiële dienstverlening bij ABN Amro .In 2001 begon hij naast zijn vaste baan online geld te verdienen vanuit huis met korte e-books. In 2011 ruilde hij de corporate wereld in om zzp'er te worden met zijn virtuele eenmanszaak. Hij helpt corporates, startups, scale-ups , ondernemingsraden en de overheid met on-demand consulting, training, coaching en digitale producten om succesvol AI te kunnen inzetten.

You might like

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is beveiligd !!