Wat is de losse baksteen strategie?

Wat is de losse banksteen strategie door Tony de Bree

Wat is de losse baksteen strategie?

De losse baksteen strategie is een relatief onbekende maar zeer effectieve en efficiente online en/of business strategie die je online en offline als digital strategy prima kunt toepassen, inclusief in een crisis zoals nu.

Wat is de losse baksteen strategie?

De losse baksteen strategie is een strategie waarmee je gebruik maakt van een zwakke plek of Achilleshiel bij een online en/of offline tegenstander.

Lees ook: Wat is de online shakout?, Wat is de online kluseconomie? & Wat is een levensvatbaar bedrijf?

De volgende keer dat je online of offline ‘een bakstenen muur raakt’, moet je dus niet frontaal aanvallen. Zoek in plaats daarvan naar de losse baksteen. De losse bakssteen is de achillesheel van je tegenstander in zijn of haar strategie. Zoek dus naar de losse baksteen in de bakstenenmuur tot je er een gevonden hebt. Wrik of hak die losse baksteen eruit, wrik de volgende los en ga daar mee door de hele bakstenenmuur van je tegenstander stap-voor-stap als een kaartenhuis in elkaar stort.

Meer lezen en leren over hoe JIJ de beste (business) strategie kunt bepalen en uitvoeren door directe confrontaties te vermijden met een losse baksteen strategie of andere effectieve en efficiente online & offline strategieen? Bookmark dan deze blogs.

Maak nu een afspraak als je wilt weten hoe jij de beste business strategie kunt bepalen. 

Meer weten over hoe wat jij slim een startup kunt financieren of herfinancieren? Maak dan nu een afspraak met me via dit formulier.

Mvg
Tony de Bree

p.s.
Laten we contact maken op LinkedIn  en volg me op Instagram en op Twitter in het Nederlands: @2urigewerkdag@wordpresszzpers en @dagboekbankier.

About the Author: Tony de Bree

Tony de Bree werkte 26 jaar in de financiële dienstverlening, waaronder in corporate venturing, e-commerce & Compliance. In 2001 begon hij naast zijn vaste baan bij ABN Amro online geld te verdienen vanuit huis met e-books & software. Vanaf 2011 is hij zelfstandig ondernemer met zijn virtuele eenmanszaak. Hij helpt executives, zzp'ers, startups, scale-ups en ondernemingsraden met on-demand oplossingen en on-demand digital products om succesvol online te starten, te groeien & te overleven met ICT.

You might like

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is beveiligd !!